czwartek, 7 marca 2013

MOJE DROGOWSKAZY

Witaj :-) Dziś mój drugi osobisty drogowskaz sprzed lat. Wiele lat minęło od napisania tego tekstu. Jakiś czas temu rozstałam się z moją gitarą z którą wiąże się wiele miłych i radosnych wspomnień z czasów, w których śpiewałam w różnych miejscach i poznawałam ludzi, z którymi długo utrzymywałam kontakt. Ta gitara choć mocno sfatygowana ma dla mnie wartość sentymentalną. Dostałam ją od mamy na osiemnaste urodziny. Użyłam czasu teraźniejszego " ma",ponieważ nadal jest w domu. Przekazałam ją mojemu jedenastoletniemu synowi.
Minęło wiele lat i nadal brak tytułu. Może Ty jakiś wymyślisz?
 
      1. Kiedy pytasz mnie
           jaki życia jest sens
           patrze w oczy twe
           widzę tylko cień.
           Nie potrafię ci
          odpowiedzieć ci
          Przykro mi.

  ref.1:   W twoje życie wkradł się cień
             szary cień.
              Życie ci ucieka
              nie wiesz gdzie.
              Każdy dzień jest tylko
              pustym, szarym dniem.

      2. Jak odnaleźć masz
          światło, które wciąż trwa
          gdzie go szukać by
          nic nie stracić
          i ...zyskać radość dnia
          znaleźć miłość swą
          uwierz w to.

 ref.2:   Nic nie jest warte smutku
            ani łez.
            Życie jest piękne
            przecież wiesz
            wystarczy z miejsca
            ruszyć się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz