niedziela, 21 października 2012

MOJE DROGOWSKAZY-" POMOCNA DŁOŃ"

Kiedy było mi źle brałam gitarę. Najpierw płynęły dźwięki później słowa. Zawsze WIEDZIAŁAM, że te teksty są drogowskazami ale niestety nie zawsze umiałam je odczytać. Teraz gdy do nich wracam po latach wiem jaki kierunek wskazywały. Kiedyś wskazywały teraz przypominają... Dlatego postanowiłam podzielić się nimi z Tobą. Być może w chwili gdy zgubisz się na drodze własnego życia wskażą Ci nowy kierunek lub powiedzą " zacznij jeszcze raz "...


  ref 1: Tak niewiele trzeba nam
           żeby życie swe zmarnować.
           Tak niewiele trzeba łez
           żeby uciec gdzieś daleko.
           Uciec i już nie mieć nic
           nie mieć życia swego...


   1  Wichrem życia gnany
       biegniesz gdzieś na oślep.
       Stoisz w środku tłumu
       lecz jakże samotny.

  2  Zatrzymaj się i patrz
      znajdziesz w tłumie ludzi,
      Którzy ci pomogą
      gdy cię życie strudzi.


 ref 2: Tak niewiele trzeba nam
          żeby odbić się od dna.
          Tak niewiele trzeba by
          Znów normalnie zacząć żyć.
          Tak niewiele trzeba nam
          CZYJAŚ DŁOŃ I UŚMIECH CZYSTY.


Ps. Jeśli Twoje życie jest dla ciebie OK to rozejrzyj się dookoła bo ktoś z pewnością czeka na TWÓJ UŚMIECH CZYSTY...przypomnij sobie gdy do Ciebie dotarł taki uśmiech...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz